Witamy w świecie marki Biomar!

Gratulujemy wyboru instalacji fotowoltaicznej od OZE-Biomar i dziękujemy za okazane nam zaufanie.

Dopełnimy wszelkich starań, aby montaż przebiegł bezproblemowo, a Państwa elektrownia słoneczna stała się niezawodnym i ekologicznym źródłem energii elektrycznej. Każdą projektowaną przez Biomar instalację fotowoltaiczną wyróżnia nowoczesna technologia, bezpieczeństwo oraz staranność doboru i najwyższa jakość wykonania.

Abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić proces instalacji Państwa elektrowni oraz zapewnić najwyższy poziom obsługi umowy zachęcamy do uważnego zapoznania się z poniższą informacją!

Fotowoltaika dla domu jednorodzinnego od Biomar - darmowa energia ze słońca


PAŃSTWA INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA W 5 KROKACH

 

Wpłata zaliczki i uruchomienie umowy

WPŁATA USTALONEJ ZALICZKI I URUCHOMIENIE UMOWY

Zarejestrowaliśmy Państwa umowę w naszym systemie. W ciągu 5 dni roboczych prosimy o dokonanie wpłaty zaliczki na nasz rachunek bankowy w Santander Bank Polska S.A nr: 52 1090 1102 0000 0001 4723 0229.

Realizację umowy rozpoczniemy po zaksięgowaniu środków.

Co warto wiedzieć?

Numer rachunku bankowego do wpłaty środków z tytułu zaliczki znajdziecie Państwo również w swojej Umowie. W tytule przelewu należy wpisać numer Państwa umowy. Informujemy jednocześnie, że nasi doradcy klienta oraz autoryzowani partnerzy OZE-Biomar nie przyjmują gotówki. W przypadku finansowania EKO-kredytem bankowym kwota należności zostanie przekazana na rachunek bankowy Biomar w momencie uruchomienia kredytu przez bank.

 

Akceptacja projektu instalacji fotowoltaicznej

AKCEPTACJA PROJEKTU INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Na podstawie materiałów zgromadzonych podczas audytu technicznego pracownicy Działu Projektowego przygotują koncepcję instalacji fotowoltaicznej. Niezwłocznie po jej przygotowaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo i przekażemy projekt do akceptacji. Państwa akceptacja musi zostać udokumentowana - np. w wiadomości email wysłanej do naszego projektanta ze wskazanego w umowie adresu email lub poprzez kliknięcie linku Akceptuję, znajdującego się na końcu wiadomości e-mail z przesłanym projektem. W przypadku braku Państwa odpowiedzi z akceptacją w ciągu 7 dni, uznamy koncepcję za zaakceptowaną i przystąpimy do ustalenia z Państwem proponowanego terminu montażu.

Ważne informacje

  • Wydłużony czas uzgadniania koncepcji instalacji może przesunąć termin jej realizacji.
  • Działając zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej informujemy, że proces realizacji może zostać wydłużony o czas uzgodnienia odpowiedniej dokumentacji z rzeczoznawcą.

 

Ustalenie terminu montażu

USTALENIE TERMINU MONTAŻU

W terminie do 5 dni roboczych od zaakceptowania koncepcji wykonania inwestycji nasz Dział Logistyki dokona zamówienia oraz skompletowania niezbędnych komponentów oraz skoordynuje z Państwem ich dostarczenie na miejsce inwestycji. Podzespoły dostarczymy na miejsce inwestycji nie wcześniej niż na 14 dni przed ustalonym dniem montażu. Do 3 dni przed planowaną datą montażu koordynator lub kierownik ekipy monterskiej skontaktuje się z Państwem, aby potwierdzić ostateczny termin instalacji elektrowni.

Siła wyższa

Pomimo zachowania należytej staranności z obu stron, termin montażu może zostać przesunięty z przyczyn nie leżących po stronie OZE-Biomar, w szczególności z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych takich jak: opady śniegu, opady marznącego deszczu, porywisty wiatr, ujemna temperatura powietrza lub braku możliwości dostępu do miejsca montażu.

 

Montaż i odbiór instalacji

MONTAŻ I ODBIÓR INSTALACJI

W umówionym z Państwem terminie zamontujemy instalację fotowoltaiczną oraz dokonamy testowego jej uruchomienia. Prosimy, aby podczas konfiguracji falownika i szkolenia z obsługi obecna była osoba upoważniona. Abyśmy mogli prawidłowo skonfigurować Wi-Fi w miejscu montażu falownika prosimy przed przyjazdem ekipy montażowej o zapewnienie odpowiednio mocnego sygnału internetu (wymagany może być wzmacniacz sygnału Wi-Fi).

Po zakończeniu montażu podpiszemy wspólnie protokół końcowy odbioru instalacji fotowoltaicznej, a następnie wystawimy i wyślemy Państwu fakturę końcową VAT. 

Prosimy o wpłatę pozostałych środków, zgodnie z Umową.

 

Zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do sieci

ZGŁOSZENIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO SIECI

Po całkowitym rozliczeniu instalacji przygotujemy i wystąpimy w Państwa imieniu do właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) z wnioskiem o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej.

Wymiana licznika przez Operatora

Po przyjęciu naszego zgłoszenia, zgodnie z zapisami w ustawie Prawo Energetyczne, OSD dokona wymiany Państwa licznika energii na dwukierunkowy. Etap ten może trwać do 30 dni od przyjęcia przez Zakład Energetyczny zgłoszenia mikroinstalacji. Data wymiany jest ustalana przez Operatora.

Operator Sieci Dystrybucji (OSD) prześle Państwu certyfikat / zaświadczenie o przyłączeniu mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci. Z otrzymanym certyfikatem prosimy udać się do aktualnego sprzedawcy energii elektrycznej, aby podpisać aneks do umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej lub nową umowę kompleksową, jeżeli poprzednia została wypowiedziana.

 


Masz pytania?

Z przyjemnością pomożemy Państwu na naszej Infolinii 58 350 16 36 od Pn-Pt: w godz. 9-17
lub pod e-mailem kontakt@oze-biomar.pl.

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji.