Dołącz do naszego zespołu

Sprawdź kogo aktualnie poszukujemy

Projektant - Kierownik Projektu

Nasza firma zajmuje się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych oraz pomp powietrza. Jesteśmy specjalistami z bogatym doświadczeniem na rynku.

Kontroler finansowy

Nasza firma zajmuje się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych oraz pomp powietrza. Jesteśmy specjalistami z bogatym doświadczeniem na rynku.


Koordynator Montaży
zarządzający grupami monterskimi

Nasza firma zajmuje się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych oraz pomp powietrza. Jesteśmy specjalistami z bogatym doświadczeniem na rynku.

Office Manager

Nasza firma zajmuje się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych oraz pomp powietrza. Jesteśmy specjalistami z bogatym doświadczeniem na rynku.

Projektant - Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży fotowoltaicznej – warunek konieczny
  • Umiejętność projektowania w PV Sol oraz znajomość AutoCAD – warunek konieczny
  • Umiejętność zarządzania Projektem
  • Kreatywność i systematyczność
  • Umiejętność pracy wielowątkowej, na kilku projektach jednocześnie
  • Prawo jazdy

Zadania:

  • Koordynowanie projektów realizacji inwestycji/instalacji fotowoltaicznych – nadzór nad harmonogramem, kosztami oraz zakresem prac
  • Sporządzanie koncepcji technicznej na podstawie specyfikacji produktu - projektowanie instalacji fotowoltaicznych
  • Opracowywanie rozwiązań systemów fotowoltaicznych 

Mile widziane:

  • Certyfikat UDT w obszarze fotowoltaiki
  • Język angielski i uprawnienia elektryczne SEP D i E
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w biurze w Warszawie albo w Gdyni
  • Ambitną pracę z perspektywami rozwoju zawodowego
  • Szkolenia branżowe
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca głównie biurowa

Zainteresowało Cię nasze ogłoszenie? Kliknij i dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj teraz

Kontroler finansowy

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie procesu obiegu faktur przychodowych
  • ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
  • bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy
  • zarządzanie płynnością finansową spółki (przygotowywanie planów i projekcji) – cashflow
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
  • przygotowywanie zestawień i raportów dla zarządu

Oczekiwania:

  • umiejętności analityczne
  • umiejętność zarządzania budżetem
  • wiedza z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości finansowej
  • wiedza z zakresu prawa podatkowego
  • zdolności numeryczne
  • skrupulatność / sumienność

Mile widziane dodatkowo:

  • doświadczenie w branży budowlanej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
  • umiejętność zarządzania projektami
  • doświadczenie w biurze doradztwa podatkowego

Oferujemy:

  • ambitną pracę z perspektywami rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w jednej z obecnie najbardziej rozwojowych branż w Polsce

Zainteresowało Cię nasze ogłoszenie? Kliknij i dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj teraz

Koordynator Montaży
zarządzający grupami monterskimi

Wymagania:

  • doświadczenie w branży budowlanej
  • doświadczenie przy projektach z zakresu odnawialnych źródeł energii
  • czynne prawo jazdy B
  • wyższe wykształcenie
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • skuteczność i skrupulatność
  • umiejętność egzekucji zleconych zadań od pracowników terenowych
  • skuteczność w działaniu
  • umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie
  • miejsce pracy: Gdynia lub Warszawa, z koordynacją na terenie całego kraju w systemie pracy 20/80 (80% w terenie)
  • uprawnienia SEO DIE mile widziane
  • uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego mile widziane

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • rekrutacja monterów
  • weryfikacja jakości ich pracy w terenie
  • rozliczanie grafików pracy i wynagrodzeń
  • koordynowanie projektów na miejscu ich realizacji

Oferujemy:

  • ciekawą pracę z perspektywami rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy
  • możliwość rozwoju w perspektywicznej branży na rynku

Zainteresowało Cię nasze ogłoszenie? Kliknij i dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj teraz

Office Manager

Zakres obowiązków: 

  • Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz fakturami;
  • Współpraca z ekipami monterskimi i rozliczanie godzin pracy monterów;
  • Przygotowywanie zamówień;
  • Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
  • Przygotowywanie umów i innych dokumentów kadrowych;
  • Zapewnienie zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe;
  • Kontakty z dostawcami i kontrahentami;
  • Organizacja i obsługa spotkań;
  • Współpraca asystencka z handlowcami firmy;
  • Przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników;
  • Obsługa floty pojazdów firmy;
  • Wsparcie administracyjne dla pracowników i zarządu.

Oczekujemy:

  • Czynne prawo jazdy;
  • Znajomość MS Office;
  • Zaangażowania;
  • Doświadczenia w pracy administracyjnej i/lub logistyce;
  • Umiejętność sprawnego działania pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Miłą atmosferę w biurze, w Gdyni;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Zainteresowało Cię nasze ogłoszenie? Kliknij i dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj teraz

OZE-BIOMAR Sp. z o.o.

ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia

Oddział Mazowsze

Glina 90
07-320 Małkinia Górna


Oddział Szczecin

Wiosenna 32
70-807 Szczecin

Oddział Kobylnica koło Słupska

Główna 58
76-251 Kobylnica